Értékesítési támogató

Hirdetés feladója: Career Oppurtinities
Munkavégzés helye: Budapest XIII. kerület (Pest megye)
Jelentkezési határidő: 2022. június 29.
Várható kezdés: 2022. június 30.

Cégünk a B2B projekt alapú szektorban, főleg nemzetközi cégek számára, inspiratív irodatereket alkot. Fő küldetésünk, hogy jobbá tegyük az emberek életét a munkahelyen. Nemzetközi háttérrel, ügyfélkörrel, évek óta piacvezetők vagyunk a szakmánkban. Fő partnerünk a Steelcase Inc. a világ legnagyobb irodabútor tervezője és gyártója. Cégünk bemutatkozó videóját, az alábbi linken tekintheti meg: https://youtu.be/82w7wPYTdgI

Elvárások a jelölttel szemben

  • érettségi, de előny a felsőfokú végzettség,
  • legalább középszintű angol nyelvtudás szóban, írásban,
  • Magabiztos PC ismeret,
  • Irodai programok magas szintű ismerete (excel, word, power point, LotusNotes),
  • projekt koordinálási, támogatási tapasztalat és készség,
  • 2-3 éves adminisztratív munkatapasztalat B2B, üzleti szektorban,
  • minimum 10 fős cégnél eltöltött, 2 év teljesítmény orientált munkatapasztalat,
  • türelem! a lead megszerzésétől a projekt kivitelezéséig a projektek lefutása 4-5 hónapnál több is lehet, miközben a sales folyamatok és az értékesítők folyamatos támogatásra szorulnak!
  • pozitív, vidám, kedves személyiség,
  • rendezett, pontos, precíz és munkájára igényes munkavégzés,
  • magas szintű adminisztratív készségek,
  • erős időbeosztási képesség, egyszerre több feladat priorizálása,
  • változásokhoz való rugalmas alkalmazkodás,
  • empátiás készség (mások munkájába történő beleérző képesség),
  • csapatban és rendszerben gondolkodás és dolgozás,
  • önmenedzselés, feladatok priorizálása, előre tervezés,
  • asszertív kommunikáció és önmotivációs készség.

Szükséges nyelvismeretek

  • Angol - Középfok, szóban és írásban

Feladatok

  • ügygazdai szemléletben a teljes értékesítési folyamat támogatása, nyert projektek esetén a megvalósítás koordinálása,
  • árajánlat készítés, Excel-ben, illetve EasyCommal – (speciális ajánlatkészítő szoftver),
  • tenderanyagok, prezentációs anyagok összeállítása,
  • információ gyűjtés, anyagbegyűjtés, ajánlatkérések különböző beszállítóktól,
  • angol nyelvű dokumentumok fordítása,
  • új értékesítést támogató eszközök kitalálása, megvalósítása,
  • dokumentumok, lefűzött projekt anyagok rendben tartása,
  • rendelési dokumentumok kitöltése, kezelése,
  • projekt csapat tagjaként a felvállalt feladatok határidőre történő elvégzése,
  • ügyfelekkel való közvetlen kapcsolattartás, a megvalósítás részleteinek leegyeztetése, folyamatos visszajelzés a projekt státuszával kapcsolatban
  • csapatmunka és együttműködés az értékesítőkkel, a tervezőkkel, a logisztikával, a szerelésvezetőkkel, a pénzüggyel, a projektek egészének hatékonysága érdekében,
  • showroom bemutatása, esetleg termékbemutató tartása,
  • bejövő telefonok (ügyfelek, kollegák) fogadása,
  • egyéb, ad-hoc feladatok ellátása, pl. marketing anyagok elkészítése.

banner_mi_allo