A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.
- Folyékony német nyelvtudás (C1)
- Jó szervezői készség
- Önálló munkavégzés
- Hatékony együttműködés csapatmunkában
- Precizitás
- Szolgáltatási szerződések lebonyolításának támogatása és koordinálása oly módon, hogy a szerződés teljesítése haladja meg a külső vagy belső ügyfél elvárásait adott költségvetési kereteken belül.
- Ügyfél megrendelések végrehajtásának koordinálása, nyomon követése, a műszaki tartalom, a szerződésnek való megfelelés figyelembe vételével, a változások következményeinek felmérésével.
- A megrendelés-kezelési és a hozzá kapcsolódó folyamatok illetve feladatok ellátása, támogatás nyújtása a szolgáltatási szerződések lebonyolításához a megrendelések kezelésével, teljesítésük koordinálásával, a megrendelések és változás-kérések státuszáról, illetve az elvégzett szolgáltatásokról naprakész információ szolgáltatásával az üzletág vagy az ügyfél részére.
https://talentuno.com/fast-track-application/order-management-specialist---german-speaking#OSA4208