Irodai adminisztrátor / projekt asszisztens

Hirdetés feladója: Career Oppurtinities
Munkavégzés helye: Budapest XI. kerület (Pest megye)
Jelentkezési határidő: 2022. szeptember 05.
Várható kezdés: 2022. szeptember 06.

A Royal Ahrend több mint egy évszázada teremt inspiráló munkakörnyezetet ügyfelei számára a világ számtalan pontján. Magyarországon 1991 óta szállítunk megoldásokat irodák, bankfiókok, szállodák, oktatási- és egészségügyi intézmények, valamint üzlethelyiségek részére. Hiszünk benne, hogy a munkakörnyezet egy hely, ahol a tehetségek találkozhatnak, inspirálódhatnak és együtt dolgozhatnak! Célunk inspiráló és kiemelkedő munkakörnyezeteket alkotni, melyek hozzájárulnak a jól-léthez,támogatják a sokszínűséget, megteremtik a hovatartozás érzését és növelik a hatékonyságot is.

Elvárások a jelölttel szemben

- Középfokú ismerete az angol nyelvnek
- Előny a vállalatirányítási rendszerek ismerete
- Minimum 1 év adminisztrációs munkakörben szerzett tapasztalat

Szükséges nyelvismeretek

  • Angol - Középfok, szóban és írásban

Feladatok

- Vállalati rendszerek kezelése (SAP, Origo, Oracle), AXIS ismerete előny
- Szállító megrendelések leadása és utánkövetése, jelentések elkészítése
- Adatok továbbítása a könyvelés számára
- Árajánlatok elkészítése, dokumentációk menedzselése
- Megrendelések feldolgozása
- Folyamatos együttműködés a projekt management csapattal és a sales munkatársakkal
- Értékesítések támogatása, ehhez kötődő adminisztratív feladatok elvégzése


banner_mi_allo