A Royal Ahrend több mint egy évszázada teremt inspiráló munkakörnyezetet ügyfelei számára a világ számtalan pontján. Magyarországon 1991 óta szállítunk megoldásokat irodák, bankfiókok, szállodák, oktatási- és egészségügyi intézmények, valamint üzlethelyiségek részére. Hiszünk benne, hogy a munkakörnyezet egy hely, ahol a tehetségek találkozhatnak, inspirálódhatnak és együtt dolgozhatnak! Célunk inspiráló és kiemelkedő munkakörnyezeteket alkotni, melyek hozzájárulnak a jól-léthez,támogatják a sokszínűséget, megteremtik a hovatartozás érzését és növelik a hatékonyságot is.
- Középfokú ismerete az angol nyelvnek
- Előny a vállalatirányítási rendszerek ismerete
- Minimum 1 év adminisztrációs munkakörben szerzett tapasztalat
- Vállalati rendszerek kezelése (SAP, Origo, Oracle), AXIS ismerete előny
- Szállító megrendelések leadása és utánkövetése, jelentések elkészítése
- Adatok továbbítása a könyvelés számára
- Árajánlatok elkészítése, dokumentációk menedzselése
- Megrendelések feldolgozása
- Folyamatos együttműködés a projekt management csapattal és a sales munkatársakkal
- Értékesítések támogatása, ehhez kötődő adminisztratív feladatok elvégzése
https://talentuno.com/fast-track-application/irodai-adminisztrator-projekt-asszisztens#OSA4208