Telephely vezető munkatársat keresünk Kecskemétre!

Hirdetés feladója: BácsWork
Munkavégzés helye: Kecskemét (Bács-Kiskun megye)
Jelentkezési határidő: 2024. January 31.
Várható kezdés: 2023. November 01.

Bővebb információ!!!
⬇️⬇️⬇️⬇️

▶️Feladat:
- A társaság kecskeméti telephelyének teljes körű működtetése, felügyelete
- Költséghatékony üzemeltetés
- Áruterítési/logisztikai folyamatok szervezése, nyomon követése, javaslatok azok fejlesztésére vonatkozóan
- Gépjármű park karbantartása, szervizelése, kiszolgálási biztonság megteremtése
- Együttműködés a társterületekkel és az operatív munkafolyamatokban részt vevő munkatársakkal
- Napi, heti- és havi jelentés készítése
- Áruhiányok nyomon követése, dokumentálása, kivizsgálása, megszüntetése
- Göngyölegkezelés folyamatának biztosítása, felügyelete
- Minőségbiztosítással összefüggő feladatok ellátása
- Havi leltárok megszervezése, lebonyolítás, abban aktív részvétel
- Bejáró kereskedelmi partnerekkel való kapcsolattartás, feléjük történő értékesítés
- Pénzkezelés, elszámoltatás
- Számlázás, bevételezés, szükség szerint

Elvárás:
- Legalább középfokú szakmai (kereskedelmi/logisztikai) végzettség

- Vezetői és logisztikai területen szerzett minimum 3 éves szakmai tapasztalat
- Kereskedelmi területen szerzett tapasztalat
- B kategóriás jogosítvány
- Felhasználói szintű MS Office ismeret (Excel magabiztos használata)
- Magas szintű szervezői, problémamegoldó és kommunikációs képesség
- Megbízhatóság, rugalmasság, önállóság

▶️Előny:
- C kategóriás jogosítvány
- Targoncavezetői jogosítvány

▶️Amit a cég kínál:
- Bérezés: Bruttó 540.000 Ft-tól!!
- Céges autó, telefon, laptop
- Bejárási támogatás
- Modern munkakörnyezet
- Hosszú távú munkalehetőség, szakmai fejlődési lehetőség

Munkaidő: Rugalmas nappali munkavégzés

Munkavégzés helye: Kecskemét

Amennyiben álláshirdetésünk felkeltette az érdeklődését, küldje el fényképes önéletrajzát a bacswork@bacswork.hu
e-mail címre, vagy érdeklődjön:
Fábián Dorina HR Tanácsadónál a 76/504-870 vagy
30/694-7415 telefonszámok valamelyikén a pozíció megjelölésével 

Elvárások a jelölttel szemben

Elvárás:
- Legalább középfokú szakmai (kereskedelmi/logisztikai) végzettség

- Vezetői és logisztikai területen szerzett minimum 3 éves szakmai tapasztalat
- Kereskedelmi területen szerzett tapasztalat
- B kategóriás jogosítvány
- Felhasználói szintű MS Office ismeret (Excel magabiztos használata)
- Magas szintű szervezői, problémamegoldó és kommunikációs képesség
- Megbízhatóság, rugalmasság, önállóság

Szükséges nyelvismeretek

  • Nincs -

Feladatok

Feladat:
- A társaság kecskeméti telephelyének teljes körű működtetése, felügyelete
- Költséghatékony üzemeltetés
- Áruterítési/logisztikai folyamatok szervezése, nyomon követése, javaslatok azok fejlesztésére vonatkozóan
- Gépjármű park karbantartása, szervizelése, kiszolgálási biztonság megteremtése
- Együttműködés a társterületekkel és az operatív munkafolyamatokban részt vevő munkatársakkal
- Napi, heti- és havi jelentés készítése
- Áruhiányok nyomon követése, dokumentálása, kivizsgálása, megszüntetése
- Göngyölegkezelés folyamatának biztosítása, felügyelete
- Minőségbiztosítással összefüggő feladatok ellátása
- Havi leltárok megszervezése, lebonyolítás, abban aktív részvétel
- Bejáró kereskedelmi partnerekkel való kapcsolattartás, feléjük történő értékesítés
- Pénzkezelés, elszámoltatás
- Számlázás, bevételezés, szükség szerint


banner_mi_allo